HTML

Gondolatok ,élmények minden ami Technikai Sport

Technikai sportokkal foglalkozó blog oldal

Friss topikok

  • keletipityuka: Köszönöm szépen Szumi ! :-) Azért jól halad az az N-es gép a kezeid között. Meg aztán 20 év nagy ... (2009.02.14. 20:02) 2009.
  • szumi69: @keletipityuka: Ma néztem az e-maileket.A válaszom a következő:Dobj egy apróhirdetést a Pécsiautós... (2009.01.28. 05:48) Versenyajánló

Linkblog

Újra a fedélzeten!

2021.01.24. 18:10 keletipityuka

Mi tagadás jócskánt elszaladt az idő, hisz az utolsó bejegyzésnek is már öt éve. Mára már csak mutatóban látunk S2000-rest, akkor szidtuk most örülünk neki, kuriózum. Button, és több nagy Forma-1es ász már csak szakértőként elemzi a versenyeket, kivétel Alonso bár egy visszavonulást ő is megért . Azóta azért egy kicsit talán én is tudtam letenni az autósport asztalára, hogy többet vagy kevesebbet azt nekem  nem tisztem megitélni. Jókat mosolyogtam a régi irományaimon, a versenybeszámolókon, de annak azért örülök, hogy a baráti kör alapjaiban nem változott,illetve csak gyarapodott. Igaz  van akinek azóta családja lett, valaki meg maradt ugyanolyan életművész mint én. De hát azt hiszem én már csak ilyen örök gyerek maradok. 

Talán sokatokban felmerült a kérdés, miért is állok neki újra egy olyan blognak amihez öt éve hozzá se szagoltam?! Mi lehet a motiváció? Üzleti? Be akarok futni mint blogger? Vagy ismert akarok lenni? Egyik sem...egész egyszerűen 2020 mint sok más embernek nekem is rengeteg mindent elvett az életemből. A magánéletből és az autósportból is. Olyan dolgokat amiknek egy részét már biztos nem kapom vissza és amiknek esetleg csak egy részét. Egy szó mint száz az én életembe is maradandó változást hozott az a khm....na jó az első bejegyzésben mégsem illik káromkodni.  Szóval kutatni kezdtem. Mik lehetnek olyan dolgok amik esetleg jót hozhatnak az életembe? Mit szerettem csinálni? Sokatok ismer úgy mint műsorvezető-szpikert. Nos elárulok egy titkot: Imádok írni . Sokkal jobban mint műsort vezetni. Ha hiszitek ha nem borzasztó lámpalázas vagyok. Amit mindig valahogy leküzdök de azért higyjétek el az első pár autónál még görcsben van a gyomrom.Szóval eszembe jutott anno mennyire szerettem ezt a blogot csinálni, mennyi sok jó visszajelzést kaptam, leültem magam elé vettem a füzetem és jegyezteltem. Van rá időm, kedvem, lehetőségem. Akkor miért ne?!Esetleg még kicsit ráteszek  egy lapáttal és youtube blog videókkal is szórakoztatlak titeket. Mert ez a cél. Szóval: Újra a fedélezeten! 141692444_178354354040394_5637026595218035251_n.jpg

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://keletipityuka.blog.hu/api/trackback/id/tr9716401782

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása