HTML

Gondolatok ,élmények minden ami Technikai Sport

Technikai sportokkal foglalkozó blog oldal

Friss topikok

  • keletipityuka: Köszönöm szépen Szumi ! :-) Azért jól halad az az N-es gép a kezeid között. Meg aztán 20 év nagy ... (2009.02.14. 20:02) 2009.
  • szumi69: @keletipityuka: Ma néztem az e-maileket.A válaszom a következő:Dobj egy apróhirdetést a Pécsiautós... (2009.01.28. 05:48) Versenyajánló

Linkblog

Esőemberek......Komló Rally 2009 10.09-11

2010.02.17. 13:52 keletipityuka

Mindössze egy üres hét telt el és máris tovább szállhatott csapatunk a rally szárnyain. Mecsek Rallys írásom avval fejeztem be ,hogy ha van isten akkor lesz még egy ob futam a mecseken. És lássatok csodát valóban ismét visszatértek az (elvileg)ország legjobb pilótái. Sajnos szóban ezúttal is többen jelezték ,hogy jönnének de valószínűleg a barátságtalan időnek is betudhatóan csak Boti,Kuli és jómagam vágtunk neki az útnak. Hajnali kelés és fél 5 után már robogtunk is Pécs felé hogy onnan a komlói busszal kiérjünk a jó öreg Árpádtető szakaszra ami ezúttal Orfűről indult. Nos kevéssel hajnali 5 után megérkeztünk Pécsre. Gondoltuk útba ejtünk még egy boltot valahol ,hogy akinek szüksége van rá beszerezhesse kedvenc dohányipari termékét.:) Ámde ki gondolná ,hogy vasárnap reggel ez nemis olyan egyszerű. Végül csak sikerült ezt is elintézni és időközben a busz is megérkezett. Szakadó esőben és sötétben vágtunk neki az erdei sétának,hogy megérkezzünk a legendás Antalffy kanyarba. Az előfutók még sötétben értek le,sőt a mezőny eleje is lámpasorral érkezett. Szomorúan láttam ,hogy sok pilóta félve autózik a víz láttán. Az első eseményt Tóth Jani mutatta be a fekete Suzukival. A kocsi felúszott a vízen Jánosunk pedig az összes lábával taposta ilyedtében a féket. Nemcsoda hogy domboldal lett a vége. Sajnos Botiék még a historic mezőny előtt hazafelé vették az irányt mivel szegények rendesen szétáztak.Én úgy gondoltam hamár eljöttem végigvárom a futamot. Nos a rally másodosztály lepipálta az első osztályt. Szabó Feri , Korbacz,Taxis mind-mind látványosan mentek,és néhány Hondás is megcsapatta. Váradi Gyugyó Mercije előttünk füstölt el sajnos. Aztán még egyszer az ob mezőny. Mucsináék a Toyotával becsúsztak és csak centik választották el őket a szakadéktól. Ezen kívül több esemény nem történt csak látványos autózások. Délutánra még az idő is megkönyörült hiszen kisütött a nap. Engem salgótarjáni barátaim egészen Szederkényig fuvaroztak ahonnan még egy kis buszozás és a szokott 2 km séta után holt fáradtan értem haza. Azért örömmel hallottam,hogy Boti és Kuli kedve nem ment el  a rallytól :)  1-2 kép : www.galadriel.hu

 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://keletipityuka.blog.hu/api/trackback/id/tr341766156

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása