HTML

Gondolatok ,élmények minden ami Technikai Sport

Technikai sportokkal foglalkozó blog oldal

Friss topikok

  • keletipityuka: Köszönöm szépen Szumi ! :-) Azért jól halad az az N-es gép a kezeid között. Meg aztán 20 év nagy ... (2009.02.14. 20:02) 2009.
  • szumi69: @keletipityuka: Ma néztem az e-maileket.A válaszom a következő:Dobj egy apróhirdetést a Pécsiautós... (2009.01.28. 05:48) Versenyajánló

Linkblog

És akkor beköszöntött az igazi ősz....Rallysprint Bakonya 2009 10.17-18

2010.02.17. 14:09 keletipityuka

Lassan már kezdett olyan lenni a rallyra járás mint másnak a templomba menetel vasárnap. Ezúttal Haraszti Zsolt alias Rocker barátom ajándékozott meg avval ,hogy elvitt a rallysprint bajnokság utolsó előtti futamára Bakonyára. Szokásos hajnali kelés meg a vasárnap fél 5ös busz és irány Pécs . Kisvártatva befutott értem a Rockertől már megszokott Lada kombi és irány a hegyi szerpentin. Ismét csak sötétben érkeztünk meg a verseny helyszínére. Egy kis bandázás után 1km séta következett nekem egészen egy hosszú nyújtott jobbosig(visszairányból értelem szerűen balos) . Örülhettem mert enyém volt az erdő a legközelebbi emberke is tőlem 100 méterre volt. Ígyhát kihasználva ,hogy nemlát senki igencsak a pálya közelébe merészkedtem szurkolni. Hála istennek a pilóták hol villantással hol integetéssel viszonozták buzdításom. Az első gyorson nemsokkal azután ,hogy előttem elhaladt Kaltenecker Ádi Corsája adta meg a lelkét majd ugyanígy tett Vincze Viktor alias Telyes Ladája. Ezután Telyes is csatlakozott hozzám nézőként. Túl sok eseményről nemtudok beszámolni hiszen egy tempós részben nem sűrűn fordul elő keresztbe autókázás. Viszont a hely szépsége,a hangok az erdőben és az érzés mikor elhasított mellettem a száguldó autó kárpótol mindenért. Esti szürkületben vettem hazafelé az irányt. Rocker volt olyan rendes hogy kérésemre a versenyautójával vitt vissza Pécsre(ki gondolta hogy alig 2 hónap múlva már ebben  a kocsiban navigálok...?) Elég későn talán már este 9-10 is volt mikor hazaértem de megérte !:) képek: www.galadriel.hu

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://keletipityuka.blog.hu/api/trackback/id/tr941766196

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása