HTML

Gondolatok ,élmények minden ami Technikai Sport

Technikai sportokkal foglalkozó blog oldal

Friss topikok

  • keletipityuka: Köszönöm szépen Szumi ! :-) Azért jól halad az az N-es gép a kezeid között. Meg aztán 20 év nagy ... (2009.02.14. 20:02) 2009.
  • szumi69: @keletipityuka: Ma néztem az e-maileket.A válaszom a következő:Dobj egy apróhirdetést a Pécsiautós... (2009.01.28. 05:48) Versenyajánló

Linkblog

Versenyajánló

2009.01.18. 21:34 keletipityuka

2009.02.07 -én  Mázán amatőr rallye lesz.

 

Akihez közel van ne hagyja ki. Nekem sajna egy kicsit messze van de majd ha túljutok a jogosítvány megszerzésén és talán egy járgány is kerül a kezeim közé okvetlenül minimum nézőként elmegyek

Kiírást a www.pecsiautosport.hu oldalon találtok!

4 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://keletipityuka.blog.hu/api/trackback/id/tr72886202

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

szumi69 2009.01.18. 22:09:49

Hát,ha jólszámolom,nem sok kell ahhoz a jogsihoz!Aztán majd összefutunk valahol a pályán rallyesprintben.Kezdésnek javasolnám tán az N-csoportot.Üdv.: Szumi

keletipityuka 2009.01.18. 22:45:59

Hali Szumi! A kresz vizsgán már túl vagyok. Talán szezon kezdésre meg is van a jogsi. Azt viszont,hogy idén tudok e már versenyezni nemtudom megmondani még. A lightba gondolkodtam de húzós lenne. Ha más nincs bérlek egy N-es bringát 1-2 versenyre . Köszi,hogy benéztél a blogba :)

BagYu 2009.01.19. 20:51:32

tőlem is k. messze van szóval szopóka :(

szumi69 2009.01.28. 05:48:07

@keletipityuka: Ma néztem az e-maileket.A válaszom a következő:Dobj egy apróhirdetést a Pécsiautósport.hu-ra,hogy N-est bérelnél.Talán az ex-Emődi kereklámpás bérelhető lesz,de ahogy hallottam,a Szelepék építenek egy párat kifejezetten bérbeadási céllal.De ha bérelsz,ott legyen az eszed nagyon,nehogy összetörd,mert 5-600 ezerbe is kerülhet egy újjáépítés,és Neked kell állnod,ha balhé van.Mondhatni úgy is,hogy nem javaslom a bérlést.Inkább várj kicsit,és dobjatok össze a haverokkal egy saját autót.
Én 20 évig vártam,mert utoljára 88-ban mentem N-essel a tavalyi év előtt.Más kérdés,hogy közben elfelejtettem Ladát vezetni. :-)
De Te lényegesen fiatalabb vagy,1-2 év gyűjtögetés igazán belefér.
Amit még javasolnék,egy szezonra menj el navigálni valaki mellé.Ezt versenyenként 20-25 ezerből megúszod,és hidd el,nagyon sokat tanulhatsz a jobb oldalról is.
Üdv.: Szumi
süti beállítások módosítása