HTML

Gondolatok ,élmények minden ami Technikai Sport

Technikai sportokkal foglalkozó blog oldal

Friss topikok

  • keletipityuka: Köszönöm szépen Szumi ! :-) Azért jól halad az az N-es gép a kezeid között. Meg aztán 20 év nagy ... (2009.02.14. 20:02) 2009.
  • szumi69: @keletipityuka: Ma néztem az e-maileket.A válaszom a következő:Dobj egy apróhirdetést a Pécsiautós... (2009.01.28. 05:48) Versenyajánló

Linkblog

Rallysport:Vigyázat függőséget okoz!

2009.08.26. 10:59 keletipityuka

                               Hau Autószervíz Kupa Mohács

Rendhagyó módon most nem a verseny neve a címe ennek az írásnak . Hogy miért is az a végén kiderül.

Nem sok idő volt a decsi sprint után pihenni hiszen a hétvége máris újabb autós eseménnyel szolgált. A Mohácsi ASE rendezésében ismét a volt téglagyár betonos placcát szállták meg a rallysok a minirallye bajnokság újabb futamán. Természetesen kötelező volt a megjelenés nekem/nekünk  is.  Azonban egy kis változás történt. A régiek közül csak Boti tartott velem a többiek ilyen-olyan elfoglaltság miatt otthon maradtak. Viszont velünk tartott Csiga,Feri és Robi akik még életükben nem voltak rally versenyen. Megmondom őszintén kicsit nyugtalan voltam de bíztam a statisztikában miszerint aki egyszer elmegy rallyra az utána folyamatosan vendég lesz a pályák mentén. Reménykedtem benne hogy a fiúk feloldódnak majd és jól fogunk szórakozni. Ilyen gondolatok jártak a fejemben vasárnap hajnalban.

Igen hajnalban. Aki ismer tudja hogy versenyre indulás előtt 2-3 órával már felkelek. A mohácsi versenyek már rutinból jönnek(magam sem tudom hogy hány versenyen voltam már ami mohácsi volt) így kicsit lustábbnak bizonyultam és beértem egy reggel 6-kor való ébresztéssel. Aztán újabb bizonytalanság vett hatalmába. Esni fog-e vagy nem. Éjjel ugyanis elég szépen esett,más kérdés hogy ennek a pályán nyomát sem láttuk. Nos végül próbáltam úgy öltözni hogy minden időjárásnak megfeleljen. Összeszedtem magam és elindultam Ferkóért. Megvártam még legyártja a szendvicseket és elindultunk . Majd megjelent velünk szembe Boti és a Suzuki és indulás a busz elé. A busznál pedig végre összeállt a Csáposok csapata:Boti,Csiga,Ferkó,Robi és jómagam. Amég a busz szép lassan zötyögött Mohács felé mentek a sztorizások,hülyülések és persze a szokásos:Melyik kanyarba álljunk?

Megérkeztünk Mohácsra. Semmi jele hogy ma verseny lesz nagy csend. Na indulás Penny Market kaja vételezés. Került a táskába sör,kóla,chips ami csak kell. Aztán nekivágtunk a cseppet sem rövid sétánknak . Hát persze hogy eltévedtünk. Emlékeztünk Botival hogy lesz egy leágazás jobbra ott kell lemenni ,én pedig a rally táblát kerestem az út szélén de semmi. Na úgy döntöttünk hogy megyünk a hangok irányába hátha....hátha belefutunk egy sorompóba. Nemérdekel akkor átmegyünk csak végre kocsikat lássunk. Természetesen megérkezett a hely éber őre akinek leesett az álla és kocogott a betonon mikor megtudta mit akarunk. Végülis kézségesen útba igazított minket mi a helyes irány. Na akkor siessünk mert a hangok már eléggé felspannoltak minket.

És siker...megtaláltuk a szervízpark felé vezető utat. És aztán feltűnt a méhkasra emlékeztető szervízpark. Egy kis autómustra,körültekintés után úgy döntöttünk irány a pálya azon belül is a visszafordító. Hááát kinek így jött össze kinek úgy de tény hogy a pálya leglátványtalanabb helye volt . Ekkor Botival kiszúrtunk a cél előtt egy tempós balost a végén egy lassítóval. Ez kell nekünk irány oda!

No hát ezmár jobban tetszett...sőőőt. Szerintem életem legjobb mohácsi versenyen volt. És akkor most nyer értelmet az írás címe. Ugyanis az újfiúk úgy viselkedtek mint akik igazi drukkerek, öröm volt velük nézni a versenyt. Csápoltunk,ettünk,ittunk olyanok voltunk mint egy nagy család. Felidéztük a 70-80-90-es éveket amikor az emberek már 3-4 nappal verseny előtt kiköltöztek a pálya mellé és tábortűz mellett storyztak,főztek. Igaz rallydrukkerek lettek és  ha még nemtettem volna most megteszem: Üdvözöllek titeket a rally világában.

A versenyzők részéről is elképesztő sikerünk volt. Aki csak felénk járt látva biztatásunk villantással,intéssel,dudálással hálálta meg szurkolásunk. Mivel a pálya nem bővelkedett nézőben aki volt is úgy viselkedett mint aki temetésen van így különösen nagy sikerünk volt. Legnagyobb meglepődésemre amikor 2 autó megállt akkoris kellett fél perc mire odértünk mivel a pálya túlsó felén álltak meg de senki nem ment segíteni.

És akkor értékeljünk: Persze ismét a ladások vitték a prímet közülük is a kedvencem: Vitya,Molnár Zolika,Csoki és Schmidt Laci sajna kiestek de amég mentek addig nagyon ügyesen,és persze a ladák királya:Szabó Balázs

Nincs olyan valaki akit negatív kritkával illethetnék. A ladától a suzukiig a suzukitól a trabantig mindenki odatette magát. Köszönjük nektek a nagy élményt amit adtatok.

Hamar elment a délután vége volt a versenynek irány haza. Amég sétáltunk a mohácsi buszmegállóig ahány tréler jött velünk szembe mindegyik integetéssel köszönt mi pedig hatalmas tappsal köszöntük az egész napos produkciót.

Estére pedig egy kis leveztés képpen egy kis sütögetés ,rally múlt idézés volt tervezve ami szintén jól sikerült. És hála istennek új híveket szereztem a rallynak ismét.

Folytatás: Veletek,valahol,de idén még sokszor!!!:)

És a képek:

www.rallyfoto.mlap.hu

 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://keletipityuka.blog.hu/api/trackback/id/tr491339239

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása