HTML

Gondolatok ,élmények minden ami Technikai Sport

Technikai sportokkal foglalkozó blog oldal

Friss topikok

  • keletipityuka: Köszönöm szépen Szumi ! :-) Azért jól halad az az N-es gép a kezeid között. Meg aztán 20 év nagy ... (2009.02.14. 20:02) 2009.
  • szumi69: @keletipityuka: Ma néztem az e-maileket.A válaszom a következő:Dobj egy apróhirdetést a Pécsiautós... (2009.01.28. 05:48) Versenyajánló

Linkblog

Versenyre várva avagy a sz...ból is lehet várat építeni

2009.08.10. 19:01 keletipityuka

Igen-igen és nem-nem. Igen-igen újra versenyzek és nem-nem állok most épp tudatmódosító szer hatás alatt.

 

2009 Aug.15-16án rendezik a rallysprint bajnokság 7. futamát Decsen. Abszolút közömbös volt nekem az egész mégnem......és most ugorjunk vissza az időbe egy hetet. Lezajlott egy beszélgetés köztem és Ifj.Dávid András kiváló Trabantos versenyző között amely így hangzott:

 Szia! Navigátort keresek Decsre

Helló! Én szívesen elválallnám de az anyagiak...

Nemgond megoldjuk!

Ekkor még talán magam sem fogtam fel hogy tulajdonképp itt áll a lehetőség hogy ismét versenyautóba üljek egy év után ismét éles versenybe. Aztán kis idő múlva András ismét jelentkezett és közölte hogy kérné az adataim a nevezési laphoz. Na kb itt rázott ki a hideg és itt esett le hogy miről is van szó. A rallysprint egyik győzelemre esélyes versenyzője mellé ülhetek be. Hogy is mondják? A nagy dolgok mindig hirtelen jönnek mint derült égből a villámcsapás. Hihetetlen volt és ugye ilyenkor mi van az ember(legalábbis nekem) a fejébe? Hogy ez lehetetlen ,hihetetlen és biztos valami apró dolog miatt talán nemjön össze. Csakhogy ugye nekem nem apró gond van hanem az hogy a verseny után 2 nappal leszek 18 éves ami alap követelmény. És itt kell kifejezzem hálám Németh"Apu"Imrének aki elnézi ezt a 2 napot és megadta számomra a hőn áhított rajtengedélyt.

Szóval elkezdődött a felkészülés. Andris otthon bütykölgeti a Trabit ami pedig engem illet megnézek minden elérhető videót Decsről ,újra előszedem az overállt,leporolom a sisakot és szombat reggel nekivágok életem egyik legnagyobb kihívásának. Még van pár nap hétvégéig addig holnap pihenek egyet a barcsi strandon és csütörtöktől már szeretnék csak a versenyre koncentrálni és tartani magam ahhoz amit megígértem a barátaimnak akik mindig mellettem vannak: Megcáfolom a szólást és igen sz....ból fogok várat építeni méghozzá remélem dobogós helyet hozó ,csatában stabil várat.

Majd még jelentkezem verseny előtt!:)

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://keletipityuka.blog.hu/api/trackback/id/tr211301118

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása